Вчителі англійської мови з Тернополя розпочали навчання та
  ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ МАЛЕНЬКИХ МЕШКАНЦІВ ...
Вітаємо лауреатів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2024»!
Управлінням освіти і науки Тернопільської міської ради отримано
Тернопільські школярі  ТЛ№21- СМШ ім.І.Герети  та учениця ТПШ №1

Новини

До уваги  членів конкурсної комісії та претендентів на заміщення

вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи

 I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов 

Тернопільської міської ради Тернопільської області

 

Інформуємо, що 29 січня 2019 року о 16.00 год. в актовій залі управління освіти і науки Тернопільської міської ради (бульвар Шевченка, 1, 4 поверх) відбудеться конкурс на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області

Додаткова інформація за тел. 52-57-02.

ПРОТОКОЛ №1

засідання конкурсної комісії щодо проведення 1- го етапу

конкурсу на заміщення вакантної посади директора

Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 

з поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради Тернопільської області

 

15.01.2019р.                                    15.00 год.

 

Місце проведення – актова зала управління освіти і науки Тернопільської міської ради.

 

ПРИСУТНІ:

 

БИЦЮРА Леонід Олексійович, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - голова комісії. 

 

ПОХИЛЯК Ольга Петрівна, начальник управління освіти  і науки – заступник голови комісії.

 

Члени комісії:

МІСЬКО Володимир Володимирович – голова постійної комісії міської ради з гуманітарних питань;

ГУЦАЛ Марія Богданівна – член Асоціації керівників навчальних закладів м.Тернополя;

КУХАР Валентина Миколаївна–голова профспілки працівників освіти і науки міста Тернополя;

ЛИТВИНЮК Галина Іванівна, директор Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу;

 

ДРАГАН Мирослава Михайлівна – учитель початкових класів, представник трудового колективу ТСШ №3;

РОМАНІВ Тарас Володимирович – учитель фізики та інформатики, представник трудового колективу ТСШ №3;

САГАЙДАК Катерина Олександрівна – учитель французької мови, представник трудового колективу ТСШ №3;

СТЕЦЮК Ольга Федорівна – учитель англійської мови, представник трудового колективу ТСШ №3;

СІЧКАРИК Іван Володимирович – представник громадського об’єднання батьків учнів ТСШ №3;

УНІЯТ Наталія Олександрівна – представник громадського об’єднання батьків учнів ТСШ №3;

ШЕВЧУК Юрій Валерійович – представник громадського об’єднання батьків учнів ТСШ №3.

 

Відсутні:

3 чол. (Турецька Н.І., Макогін О.В., Четвертак Т.О.)


 
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

  1. Розгляд заяв претендентів та поданих ними документів на відповідність установленим законодавством вимогам для участі у конкурсному відборі на заміщення вакантної посади директораТернопільської спеціалізованої школи                           I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області.
  2. Голосування про допущення претендентів для участі у конкурсному відборі на заміщення вакантної посади директораТернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області.

 

СЛУХАЛИ: 1. Розгляд заяв претендентів для участі у конкурсному відборі на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області та поданих ними документів на відповідність установленим законодавством вимогам.

 

ІНФОРМУВАЛИ: Голова конкурсної комісії Бицюра Л.О., який ознайомив присутніх з порядом проведення конкурсу на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти, а також повідомив, що на розгляд конкурсної комісії поступила одна заява від ПЕТРОКУШИН Руслани Володимирівни, вчителя української мови і літератури Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького, про бажання взяти участь у конкурсному відборі на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов. Він перелічив всі подані претендентом документи для участі у конкурсі та зазначив, що всі вони відповідають вимогам Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти.

 

СЛУХАЛИ: 2. Голосування про допущення претендентів для участі у конкурсному відборі на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області.

 

ГОЛОСУВАЛИ: Про допуск до участі в конкурсі на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області:

 

Підсумки голосування:

 

за

проти

утримались

Петрокушин Руслана Володимирівна

13

-

-

 


 
ВИРІШИЛИ:

 

  1. Допустити до участі в конкурсі на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області ПЕТРОКУШИН Руслану Володимирівну.

 

  1. Провести ознайомлення кандидата на посаду директора Тернопільської спеціалізованої школи I-IIIступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов ПЕТРОКУШИН Руслани Володимирівни із закладом, трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування 23 січня 2019 року.

 

  1. 3. Конкурсній комісії у своїй роботі керуватися Положенням про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти міста Тернополя, затвердженим рішенням міської ради  від 15.06.2018р. №7/25/39.

 

Голова комісії                                Л.О.Бицюра

 

Заступник голови комісії                        О.П.Похиляк

 

Члени комісії:                                                                                                          

В.В.Місько________ М.М.Драган __________

 М.Б.Гуцал __________ Т.В.Романів__________

В.М.Кухар_________ К.О.Сагайдак__________

Г.І.Литвинюк_________    О.Ф.Стецюк__________

І.В.Січкарик____________  

                                         Н.О.Уніят_____________

Ю.В.Шевчук____________

 

До уваги  членів конкурсної комісії та претендентів на заміщення

вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи

 I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов 

Тернопільської міської ради Тернопільської області

 

Інформуємо, що 15 січня 2019 року о 15.00 год. в актовій залі управління освіти і науки Тернопільської міської ради (бульвар Шевченка, 1, 4 поверх) відбудеться засідання конкурсної комісії, а саме: перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов.

 Інформацію щодо подальшої роботи конкурсної комісії буде розміщено на сайті додатково.

Додаткова інформація за тел. 52-57-02

Оголошення про конкурс

 

Назва закладу: Тернопільська загальноосвітня школа I-III  ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області

Місце знаходження закладу: м.Тернопіль, вулиця Винниченка, 2.

Назва посади: соціальний педагог.

Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу: посаду соціального педагога школи може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Соціальний педагог», а також організаторські здібності та фізичний і психологічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних   обов’язків.

Вид трудового договору:  строковий трудовий договір.

Режим роботи: 40 годинний робочий тиждень відповідно до графіку, затвердженого директором школи.

Умови оплати праці: посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються  відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002р. №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників    установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», Постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2007р. №643 «Про затвердження   розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до   тарифної ставки», наказу МОН від 26.09.2005р. №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників   навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», наказу МОН від 15.04.1993р. №102 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення   заробітної плати працівників освіти».

Строки подання документів: 14.01.2019р. - 02.02.2019р.

Адреса, за якою здійснюється прийом документів:

м.Тернопіль, вулиця Винниченка, 2, кабінет № 114, у робочі дні з 09 год. до 17 год.

Перелік  обов'язкових документів,  які подаються на конкурс: 

  1. Заява про участь у конкурсі.
  2. Копія  паспорта громадянина України.
  3. Ксерокопії документів про освіту з додатками.
  4. Копія трудової  книжки (при наявності).
  5. Копія атестаційного листа (для тих, хто атестувався протягом попередніх п’яти років).
  6. Довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду.
  7. Заповнена особова картка (форма П-2) з відповідними додатками.
  8. Копії інших документів, що надають законні переваги.

 

 

Директор школи Р.Р.Базунова

ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС

Назва закладу:Тернопільська спеціалізована школа I-III  ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області

Місце знаходження закладу: м.Тернопіль, вулиця Камінна, 2.

Назва посади: заступник директора школи з виховної роботи.

Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу: посаду заступника директора школи з виховної роботи може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу педагогічну освіту та стаж   педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності та фізичний і психологічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Вид трудового договору: безстроковий трудовий договір.

Режим роботи: 40-годинний робочий тиждень відповідно до графіку, затвердженого директором школи.

Умови оплати праці: посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються  відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002р. №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників    установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», Постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2007р. № 643 «Про затвердження   розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до   тарифної ставки», наказу МОН від 26.09.2005р. №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників   навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», наказу МОН від 15.04.1993р. №102 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення   заробітної плати працівників освіти».

Строки подання документів: 04.01.2019р. - 04.02.2019р.

Адреса, за якою здійснюється прийом документів:

м.Тернопіль,вулиця Камінна 2, канцелярія школи, у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 10 до 16 год.

 

Перелік  обов'язкових документів,  які подаються на конкурс:

 

  1. Заява про участь у конкурсі.
  2. Копія паспорта громадянина України.
  3. Ксерокопії документів про освіту з додатками;
  4. Копія трудової книжки (при наявності);
  5. Копія атестаційного листа (для тих, хто атестувався протягом

    попередніх п’яти років).

 

  1. Довідка про проходження попереднього (періодичного)

     психіатричного огляду.

  1. Заповнена особова картка (форма П-2) з відповідними додатками.
  2. Копії інших документів, що надають законні переваги

 

Дата ознайомлення учасників конкурсу із школою, педагогічним колективом та представниками батьківського та учнівського самоврядування:  06 лютого 2019 року о 15 год.

 

Дата засідання конкурсної комісії для проведення співбесіди з учасниками конкурсу: 12 лютого 2019 року о 15 год. у кабінеті № 311.

10 основних пріоритетів МОН на 2019 рік
2019-й має стати роком розвитку та зростання для усіх сфер від школи та закладів профосвіти до
вишів і наукових установ — кожна із них отримала місце у 10-ці основних пріоритетів
Міністерства освіти і науки на наступні 12 місяців.
Про це розповіла міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час підсумкової прес-конференції
«Робота МОН: підсумки 2018-го/візія 2019-го», яка відбулася у Києві наприкінці 2018 року.
«Очевидно, що коло пріоритетів значно ширше, однак ми хочемо концентровано представити
саме ті напрями, які торкнуться найбільшої кількості учнів, науковців, батьків, педагогів та
викладачів. Можу відповідально заявити, що 2019-й рік буде не менш складним, ніж 2018-й,
проте, в частині зростання реальних можливостей для кожного він стане дійсно визначним», —
заявила Лілія Гриневич.
Вона підкреслила, що визначені пріоритети рівноцінні між собою та розташовані за принципом від
найменшого «споживача» до найстаршого.
10 ОСНОВНИХ ПРІОРИТЕТІВ МОН НА 2019 РІК
Розвиток реформи НУШ — знову в перший клас, новий Державний стандарт базовоїосвіти
Наступний рік — час для розвитку реформи Нова українська школа. Знову майже півмільйона
першокласників прийдуть у змінену школу. На них чекатимуть перепідготовлені вчителі, нові,
засновані на сучасних потребах, програми та новий освітній простір, у який держава знову — вже
другий рік поспіль — інвестує 1 млрд грн на засадах співфінансування з органами місцевого
самоврядування.
МОН активно працюватиме над усуненням проблем, з якими стикнулась імплементація змін торік
— створена Координаційна рада, яка моніторитиме впровадження змін та використання грошей
на місцях, також з’являтимуться нові дистанційні курси для підтримки педагогів.
«Одна з найбільших проблем минулого року - використанння грошей на місцях, ми виділили
приблизно 1 млрд грн, однак, використали і дофінансували цей внесок держави по-різному. Тут є
ціла низка проблем — від спроможності на місцях якісно використовувати гроші та здійснювати
закупівлі, до неготовності ринку праці. 2019-го теж маємо співмірну інвестицію — зростання
ефективності використання цих коштів є важливим викликом, створена Координаційна рада під
головуванням прем’єр-міністра має пожвавити цей процес», — пояснила Лілія Гриневич.
Робота над поширенням реформи на базову школу також триватиме у 2019-му році — протягом
нього має бути представлений бодай проект Держстандарту базової шкільної освіти, який на
десятиліття визначить, якими компетентностями, знаннями та вміннями мають оволодіти учні 5-9
класів НУШ.
Гідність кожної дитини: доступна вбиральня, антибулінг та інклюзія
Якісне навчання неможливе без захисту гідності кожного учасника освітнього процесу. Водночас
якщо дорослі можуть себе убезпечити, діти залишаються вразливими. Саме тому, у 2019-му
МОН працюватиме над розвитком антибулінгових програм, вдосконаленням функціонування
сфери інклюзивної освіти та планує переобладнати усі туалети на вулицях — зробити їх теплими
та більш приватними.
Зокрема, йдеться про інвестицію в понад 263 млн грн на створення теплих туалетів у школах, де
їх досі нема. Обов’язковою вимогою до шкільної вбиральні на всіх рівнях — від молодшої до
старшої школи — стане наявність перегородок та дверей у кожній кабінці. Так, це вже враховано
у нових ДБН (нормативні документи у галузі будівництва) та санпінах, що формують вимоги до
будівель шкіл.
Нові механізми професійного зростання вчителів: добровільна сертифікація та механізм«г
роші за вчителем»
Упродовж наступних 12 місяців також запрацюють нові механізми для розвитку та професійного
зростання вчителів.
Один із них  —   добровільна сертифікація вчителів. Протягом 2019-го  у ній зможуть взяти участь
1 тис вчителів початкових класів.

Метою сертифікації є виявлення та стимулювання педагогічних працівників з високим рівнем
професійної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими
освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.
«Через механізм сертифікації ми хочемо віднайти тих кращих провідників Нової української
школи, агентів змін, що готові ділитися та поширювати сучасні методики навчання. Реалізувати
таку мету можна лише за умови добровільності процесу, тому ми ретельно слідкуватимемо за
дотриманням цього принципу», - відзначає Лілія Гриневич.
Докладнішу інформацію про сертифікацію можна за посиланням. Закликаємо вчителів швидше
зважуватись на її проходження, адже кількість місць обмежена, а реєстрація почнеться вже 15
січня і триватиме до 1 лютого.
Ще один важливий механізм заохочення педагогів — впровадження принципу «гроші ходять за
вчителем» на підвищення кваліфікації.
«Поява нових методик навчання у школах залежить від учителя, і вони не з’являться у закладах,
поки ми не змінимо систему підвищення кваліфікації педагогів. Наше рішення — передати право
обирати педагогу і школі, а також урізноманітнити можливості підвищувати кваліфікацію та
дозволити займатися ним не тільки обласним інститутам післядипломної освіти. Частину грошей,
що витрачаються на підвищення кваліфікації педагогів державою, ми спрямуємо безпосередньо у
школи, і вчитель зможе обрати певну кількість годин для професійного розвитку там, де він
вважатиме за потрібне», - роз'яснила Міністр.
Початок роботи освітнього омбудсмена
У 2019 році в Україні має з‘явитися інститут освітнього омбудсмена, що захищатиме права
здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних та наукових працівників.
Для допомоги освітньому омбудсмену працюватиме спеціальна служба, що складатиметься з 15
осіб. Передбачається, що після отримання скарги про порушення прав у сфері освіти служба
мусить розглянути її у строк не більш як 1 місяць. Саме за результатами цього розгляду освітній
омбудсмен приймає рішення про обґрунтованість чи необґрунтованість скарги та надає письмову
відповідь про результати її розгляду.
Якщо скарга обґрунтована, освітній омбудсмен протягом п’яти робочих днів вживає заходів до
поновлення та захисту порушених прав заявників.
Діджиталізація освіти: Інтернет та комп’ютери в сільські школи
2019-го у тестовому режимі має запрацювати Національна освітня платформа, де
розвиватиметься цифрова освітня екосистема. Зокрема, на ній розміщуватимуться справжні
електронні підручники з віртуальними 3D-матеріалами, які вчителі зможуть компонувати на свій
розсуд, скани підручників для завантаження, інтерактивні лабораторії, віртуальні музеї, форуми
для спілкування вчителів, системи менеджменту освіти.
Аби кожна школа мала доступ до цієї системи, у бюджеті-2019 передбачено понад 1 млрд грн на
встановлення інтернет-доступу для шкіл, які його не мають, а також закупівлю комп’ютерів для
них.
Старт масштабної реформи професійної освіти: нові стандарти та інфраструктурнийпроек
т на 58 млн євро
2019-й рік — старт масштабної реформи професійної освіти. Як і трансформація шкільної освіти,
вона передбачатиме зміну стандартів, прийняття нового профільного закону «Про професійну
(професійно-технічну) освіту», а також оновлення освітнього середовища.
Над оновленням стандартів, підвищенням кваліфікації вчителів та майстрів, а також оновленням
освітнього середовища МОН працюватиме спільно з європейськими партнерами, які надають на
ці потреби інвестицію у розмірі 58 млн євро. 
«Це великі, але дуже потрібні нашій системі гроші. Сьогодні обладнання закладів професійної
освіти зношене на 60%, а подекуди навіть на 100%. Ми ніколи не зможемо забезпечити нашу
економіку якісними фахівцями, якщо не створимо для них умови для навчання на якісному
обладнанні, такому, що вони побачать на власному місці роботи», — підкреслила Лілія Гриневич.
Важливим елементом реформи стане також розвиток дуальної освіти, в межах якої учень
теоретичні знання отримує у закладі профосвіти, а решту — на реальному виробництві.

Аби кожна зі сторін — заклад, учень, роботодавець -— могли розвивати дуальне навчання на
зрозумілих усім засадах, МОН розробило типовий договір про здобуття професійної освіти за
дуальною формою навчання. Планується, що це буде тристоронній документ, що дозволить
організувати навчання не лише в закладі, а й на виробництві. Водночас роботодавець у межах
договору може домовитися з учнем, що той працюватиме певний період часу після навчання на
його підприємстві.
Становлення Національної системи кваліфікацій: зв’язок між ринком праці та освітою
Становлення Національної системи кваліфікацій — це зведення «мосту» між ринком праці та
освітою. Ця робота триватиме не один рік, а на 2019 заплановано початок роботи Національного
агентства кваліфікацій.
Воно має такі основні завдання: акредитація кваліфікаційних сертифікаційних центрів,
координація мережі таких центрів, участь у розробці професійних стандартів, розробка методики
зіставлення професійних та академічних стандартів тощо.  Тобто йдеться про те, як стандарти
професій будуть співвідноситись з освітніми стандартами, як вони оновлюватимуться.
Це має полегшити доступ до підтвердження чи отримання професійної кваліфікації, створити
систему визнання неформального та інформального навчання.
Старт роботи Національного фонду досліджень
Нещодавно за рішенням Уряду було створено Національний фонд досліджень, а вже 2019-го
року він має розпочати грантову підтримку наукових досліджень та розробок. Передбачається,
що НФД стане одним з ключових кроків з реформування системи фінансування науки в Україні.
У бюджеті вже передбачено понад 260 млн грн на його роботу.
«Для нас принципове завдання не просто створити Фонд, а наповнити його якісно новим змістом,
прозорими процедурами для функціонування та фінансування проектів. Ми створили таку
структуру, щоб повноваження всередині Фонду були логічно розподілені та мінімізували
конфлікти інтересів», — наголосила Лілія Гриневич.
Фонд надаватиме грантову підтримку як на фундаментальні наукові дослідження з природничих,
технічних, суспільних та гуманітарних наук, так і на прикладні наукові дослідження та розробки за
пріоритетними напрямами розвитку науки і техніки.
Гранти також спрямовуватимуться на розвиток матеріально-технічної бази наукових досліджень і
розробок, дослідницької інфраструктури, на проекти молодих вчених, наукове стажування,
зокрема, за кордоном, популяризацію науки тощо.
Початок роботи центрів колективного користування обладнанням у закладах вищоїосвіти
2019-го в університетах почнуть роботу центри колективного користування обладнанням —
простори, де науковці зможуть приїхати та провести потрібні заміри для своїх досліджень на
надсучасному обладнанні.
«Наукове обладнання надзвичайно дороге, його відсутність — одна з найсуттєвіших проблем
нашої науки, його взагалі  системно не закуповували і не оновлювали впродовж незалежності.
Очевидно, що ми не можемо закупити обладнання у кожен університет та кожну наукову
установу, ми просто не заробляємо стільки грошей. Тому ми пішли іншим шляхом — ми
інвестуємо в створення центрів колективного користування обладнанням, куди науковці зможуть
прийти і провести потрібні заміри і дослідження, записавшись у графік роботи центру», —
розтлумачила Лілія Гриневич.
Наразі вже створено 8 таких центрів, які почнуть активну роботу у 2019-му. Впродовж року буде
створено ще 4 таких центри. Для цього 2018-го було витрачено 28 млн грн, а 2019-го буде
інвестовано ще 30 млн грн.
Впровадження базового фінансування науки у вишах
100 млн грн буде спрямовано на впровадження базового фінансування науки в університетах —
механізму, що допоможе вишам будувати  довгострокову дослідницьку політику.
Передбачається, що це буде довгострокове фінансування розвитку наукових напрямків в
окремих університетів, що зможуть пройти атестацію наукової роботи. Основна особливість у
тому, що атестуватимуть не заклад загалом, а саме розвиток наукових напрямів. Тобто

довгострокове фінансування науки заклади отримуватимуть саме на ті напрями, де вони
об’єктивно кращі.
«У радянський час наука в університетах не фінансувалась. За часів незалежності це змінилось,
адже очевидно, що неможливо створити хороший університет, якщо в ньому не буде науки.
Однак досі це було короткострокове грантове фінансування під часто вкрай вузькі проекти. За
таких умов університет не може послідовно вибудовувати розвиток якогось наукового напряму у
своїх стінах, творити сталу спільноту науковців, які працюють над певним науковим напрямом у
виші. Базове фінансування має це змінити»,  — додала Лілія Гриневич.

http://osvita.ua/test/62158/

Сторінка 61 із 77

Керівники

Контакти (upravl.osvita@ukr.net)

м.Тернопіль,
бульвар Т.Шевченка, 1
46000
тел.: 0352525694

upravl.osvita@ukr.net

Top