Новини
До уваги членів конкурсної комісії та претендентів на заміщення вакантної посади вчителя інформатики Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області
Інформуємо, що 13 серпня 2019 року о 09.00 год. в кабінеті № 201 відбудеться конкурс на заміщення вакантної посади вчителя інформатики Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області
Додаткова інформація за тел. 43-60-69
УКРАЇНА
ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
46000 м. Тернопіль, бульвар Т. Шевченка, 1, тел. 52-56-94
НАКАЗ
05.08.2019 № 283
Про підготовку і проведення
серпневої конференції педагогічних
працівників, засідань Інтерактивної
школи сучасного вчителя
Відповідно до плану роботи управління освіти і науки Тернопільської міської ради на 2019 рік, з метою організованого проведення серпневої конференції педагогічних працівників та реалізації концептуальних засад Нової української школи в освітній процес
НАКАЗУЮ:
- Провести 29 серпня 2019 року серпневу конференцію педагогічних працівників закладів освіти Тернопільської міської територіальної громади. Місце проведення: Український дім «Перемога». Початок роботи о 10.00 год.
- Затвердити робочий план із підготовки та проведення серпневої конференції педагогічних працівників згідно з додатком 1 (додається).
- Відповідальним за реалізацію робочого плану забезпечити неухильне і своєчасне виконання передбачених ним заходів.
- Керівникам закладів загальної середньої освіти розмістити на сайтах закладів он-лайн опитування для учнів, батьків, педагогів згідно з додатком 2 (додається).
- Керівникам закладів дошкільної, середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти забезпечити виконання заходів щодо підготовки до серпневої конференції.
- Провести засідання Інтерактивної школи сучасного вчителя для педагогічних працівників закладів освіти згідно з додатком 3 (додається).
- Спеціалісту з електронного документообігу Мартинюк З.Б. довести даний наказ до відома керівників навчальних закладів та оприлюднити на сайті управління освіти і науки.
- Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління О.П.Похиляк
Сум Ірина Михайлівна 253436
Литвинюк Галина Іванівна
Додаток 1
до наказу управлінняосвіти і науки
від 05.08.2019 № 283
Робочий план
із підготовки та проведення серпневої
конференції педагогічних працівників
№ з/п |
Основні заходи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Підготовка аналітичних та інформаційних матеріалів до доповіді начальника управління освіти і науки |
До 16.08.2019 |
Працівники управління освіти і науки, ТКМЦНОІМ,ГЦГО в межах повноважень |
2. |
Узагальнення матеріалів, підготовка тез доповіді та мультимедійний супровід |
До 27.08.2019 |
Литвинюк Г.І., Федун Г.П., Гнатюк Ю.В., Сеньків В.М. |
3. |
Розміщення на сайтах закладів загальної середньої освіти он-лайн опитування для учнів, батьків, педагогів |
До 09.08.2019 |
Керівники закладів загальної середньої освіти |
4 |
Підготовка відео у форматі МР – 4 тривалістю 2-3 хв про найяскравішу подію з освітнього процесу закладу за 2018-2019 навчальний рік (ексклюзивний захід, облаштована територія, психолого-педагогічні умови, інтегрований урок, цікаві зустрічі, міжнародне партнерство тощо). |
До 08.08.2019 на електронну адресу vmsenkiv@gmail.com |
Керівники навчальних закладів |
5. |
Узагальнення результатів он-лайн опитування |
До 24.08.2019 |
Гнатюк Ю.В. |
6. |
Надання пропозицій до проекту рішення серпневої конференції педагогічних працівників |
До 24.08.2019 |
Керівники закладів дошкільної, середньої, позашкільної, професійно-технічної освіти |
7. |
Підготовка проекту рішення серпневої конференції |
До 28.08.2019 |
Сум І.М. |
8. |
Формування списків запрошених та співдоповідачів |
До 16.08.2019 |
Похиляк О.П., Сум І.М., Литвинюк Г.І. |
9. |
Надання практичної допомоги в підготовці виступів представникам закладів освіти |
До 27.08.2019 |
Литвинюк Г.І., Федун Г.П., Гнатюк Ю.В., Гапон Л.О. |
10. |
Оформлення сцени, фойє УД «Перемога» |
До 29.08.2019 |
Працівники управління освіти і науки , ТКМЦНОІМ |
11. |
Реєстрація учасників конференції, співдоповідачів, запрошених |
29.08.2019 |
Працівники управління освіти і науки , ТКМЦНОІМ |
12. |
Розміщення учасників конференції в залі |
29.08.2019 |
Сеньків В.М. Трофимчук А.В. |
13. |
Інформування відділу зв’язків із громадськістю та засобів масової інформації про проведення конференції |
До 20.08.2019 |
Трофимчук А.В., Мартинюк З.Б. |
14. |
Доведення рішення конференції та відповідний наказ управління освіти і науки до керівників навчальних закладів
|
До 02.09.2019 |
Сум І.М. |
Додаток 2
до наказу управління освіти і науки
від 05.08.2019 № 283
Онлайн опитування
Шановні вчителі, батьки, учні!
Запрошуємо Вас взяти участь в опитуванні (за покликанням https://forms.gle/VaZXtLaMtXvoPCQx7 ) щодо формування освітнього середовища Вашого навчального закладу. Опитування анонімне, а його узагальнені результати будуть використані для планування освітньої політики в місті в цілому.
Прочитайте запропоновані твердження.Відмітьте варіант, який,на Вашу думку, найбільше підходить до Вашої школи («Зовсім ні» , «Певною мірою», «Здебільшого», «Повністю»), або напишіть свій варіант у графі - «інше».
РОЗДІЛ 1. «Сприятливе для здоров’я і навчання фізичне середовище
- У школі створено належні санітарно-гігієнічні умови та належний рівень пожежної та електричної безпеки, забезпечено доступ до якісного харчування, майданчиків для занять фізичною культурою, медпункту тощо.
- У школі створено освітній простір для активного навчання школярів з урахуванням особливостей їхнього розвитку (сучасні мультимедійні засоби, обладнання, навчальні матеріали, оновлені кабінети).
- Інтер’єр та облаштування коридорів, фойє, залів і класів створює можливості для різноманітних форм навчальної діяльності, забезпечує сприятливу емоційну атмосферу, мотивує та налаштовує на продуктивну роботу.
РОЗДІЛ 2. «Комфортне психосоціальне середовище»
- Школа підтримує дружню, заохочувальну і комфортну атмосферу для всіх учасників освітнього процесу.
- Школа проводить активну політику щодо недопущення всіх видів насильства і має чіткі механізми реагування на прояви булінгу, насильства і знущання.
- В школі створений простір для психологічного розвантаження та відпочинку учнів, забезпечується надання психологічних консультацій та психосоціальної підтримки, для дітей, які її потребують та дітей із сімей у складних життєвих обставинах.
- Шкільна психологічна служба забезпечена організаційними можливостями для ефективної роботи.
РОЗДІЛ 3. «Ефективне освітнє середовище»
- Школа враховує індивідуальні особливості школярів, різні стилі навчання, підтримує активне навчання і критичне мислення, звертає увагу на формування життєвих навичок на засадах компетентнісного підходу.
- Учні мають можливість обирати предмети варіативного складника освітньої програми з урахуванням запитів більшості або профорієнтаційних перспектив.
- Всі учні можуть спробувати себе у музичних, мистецьких або сценічних видах діяльності, інших варіантах позашкільної активності, спрямованої на розвиток їхніх здібностей.
- У школі учні почуваються вмотивованими, потрібними й вислуханими, залученими до спільних активностей.
- У школі створено систему взаємонавчання і взаємопідтримки вчителів, які постійно підвищують свою кваліфікацію за дистанційними та очними формами навчання.
РОЗДІЛ 4. «Ефективне шкільне управління, партнерство і участь.
- Школа має визначену місію і кодекс поведінки, які сприймаються усіма учасниками освітнього процесу.
- Управління школою відбувається на засадах самоврядування, демократії, рівного доступу, прозорості та поваги до різноманіття культур.
- У школі функціонує учнівське самоврядування, яке має значний вплив на процеси, які відбуваються під час навчання.
- Батьки учнів беруть активну участь у житті школи.
Додаток 3
до наказу управління освіти і науки
від 05.08.2019 № 283
Графік засідань
Інтерактивної школи сучасного вчителя
№ з/п |
Тематика засідань |
Дата, час та місце проведення |
Відповідальний |
1 |
Використання сучасного навчально-методичного забезпечення у процесі вивчення математики, фізики, інформатики
|
Математика – 14.08.2019 Фізика – 15.08.2019 Інформатика – 16.08.2019 10.00 Актова зала ТКМЦНОІМ |
Фролова В.С. |
2 |
Складання компетентнісно зорієнтованих завдань з географії |
20.08.2019 10.00 ТЗОШ № 18 |
Вітрук О. М. |
3 |
Розвиток управлінської компетентності заступників директорів з методичної роботи закладів загальної середньої освіти в сучасній школі
|
20.08.2019 10.00 ТНВК ШЕЛ № 9 |
Гнатюк Ю.В. |
4 |
Сучасна освіта України: від «школи знань» до «школи компетентностей»
|
20.08.2019 10.00 ТЗОШ № 14 |
Гордіюк Н.М. |
5 |
Проектування компетентнісних задач на уроках фізичної культури
|
20.08.2019 10.00 ТЗОШ№ 19 |
Климчук Б.В. |
6 |
Аспекти формування та інтеграції ключових життєвих компетентностей на уроках зарубіжної літератури
|
20.08.2019 10.00 ТЗОШ №11 |
Ковальчук Л.М. |
7 |
Методичний кейс-2019 « Як стати компетентним педагогом?» |
20.08.2019 10.00 ТЗОШ № 24 |
Козловська Л.П. |
8 |
Навчання soft skills (м’яких навичок) – пріоритет у роботі шкільного бібліотекаря або як підготувати сучасних дітей до майбутнього життя
|
20.08.2019 10.00 Актова зала ТКМЦНОІМ |
Кульчицька О.М. |
9 |
Сучасні підходи до розвитку соціально-комунікативної компетентності обдарованих учнів в умовах упровадження Концепції Нової української школи
|
20.08.2019 10.00 ТЗОШ№ 10 |
Сеньків В.М. |
10 |
Розвиток соціально-компетентнісної особистості у процесі використання сучасних методів природничо-наукового пізнання світу та технологій на уроках хімії
|
20.08.2019 10.00 ТСШ № 17 |
Тарас Н.І. |
11 |
Практичні інструменти ефективної організації освітнього середовища
|
21.08.2019 10.00 ТСШ № 5 |
Нюня Т.Л. |
12
|
Особливості організації та планування освітнього процесу у школі І ступеня у 2019-2020 н.р. (заступники директорів школи І ст.) |
21.08.2019 10.00 Актова зала ТКМЦНОІМ |
Федун Г.П. |
13
|
Особливості організації та планування освітнього процесу в навчальних закладах у 2019-2020 н.р. (заступники директорів з навчально-виховної роботи ІІ-ІІІ ст.)
|
22.08.2019 09.30 Актова зала ТКМЦНОІМ |
Сум І.М. Литвинюк Г.І. |
14 |
Європейський погляд на принципи цілепокладання шкільних курсів суспільствознавчих дисциплін з точки зору сучасних підходів до ціннісного та компетентнісного навчання |
22.08.2019 10.00 ТЗОШ № 24 |
Вівчар А. Д. |
15 |
Моделювання сучасного уроку української мови й літератури в інноваційному полі НУШ |
22.08.2019 10.00 ТЗОШ № 16 |
Гапон Л.О. |
16 |
Ключові аспекти модернізації психологічної служби системи освіти в контексті компетентнісного підходу як фактор реалізації ключових напрямків формування Нової української школи |
22.08.2019 10.00 ТСШ № 5 |
Несмашна Г.Є. |
17 |
Реалізація компетентнісного підходу під час вивчення трудового навчання та технологій в закладі загальної середньої освіти
|
22.08.2019 10.00 ТНВК ШМЛ № 15 |
Репіленко Л.Л. |
18 |
Іноземні мови в умовах кроскультурної інтеграції освітнього процесу
|
22.08.2019 12.00 Актова зала ТКМЦНОІМ |
Турчин О.М. |
19
|
Мистецький розвиток учнів в освітньо-художньому просторі навчального закладу
|
23.08.2019 10.00 Актова зала ТКМЦНОІМ |
Федун Г.П. |
20 |
Реалізація інтегрованого підходу в освітньому процесі закладу дошкільної освіти
|
27.08.2019 10.00 ЗДО № 6 |
Погорелко О. Ю. |
21 |
Особливості викладання предмета «Захист Вітчизни» за новою програмою у 2019-2020 н.р.
|
30.08.2019 10.00 ШДПЮ |
Даценко М.М. |
До уваги членів конкурсної комісії та претендентів на заміщеннявакантної посади вчителя обслуговуючої праціТернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області
Інформуємо, що 09 серпня 2019 року о 09.00 год. в кабінеті № 201 відбудеться засідання конкурсної комісії, а саме: перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади вчителя обслуговуючої праці Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області .
Інформацію щодо подальшої роботи конкурсної комісії буде розміщено на сайті додатково.
Додаткова інформація за тел. 43-60-69
До уваги членів конкурсної комісії та претендентів на заміщеннявакантної посади вчителя початкових класівТернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області
Інформуємо, що 09 серпня 2019 року о 09.00 год. в кабінеті № 201 відбудеться засідання конкурсної комісії, а саме: перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади вчителя початкових класів Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області .
Інформацію щодо подальшої роботи конкурсної комісії буде розміщено на сайті додатково.
Додаткова інформація за тел. 43-60-69
До уваги членів конкурсної комісії та претендентів на заміщення вакантної посади вчителя інформатикиТернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області
Інформуємо, що 09 серпня 2019 року о 09.00 год. в кабінеті № 201 відбудеться засідання конкурсної комісії, а саме: перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади вчителя інформатики Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області .
Інформацію щодо подальшої роботи конкурсної комісії буде розміщено на сайті додатково.
Додаткова інформація за тел. 43-60-69
УКРАЇНА
ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
46000 м. Тернопіль, бульвар Т. Шевченка, 1, тел. 52-56-94, upravl.osvita@ukr.net
НАКАЗ
06.08.2019 № 258
Про перевірку готовності
закладів загальної середньої освіти
міста дороботи у новому
2019/2020 навчальному році
Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», керуючись статтею 26, частиною першою статті 41 Закону України «Про органи місцевого самоврядування», з метою організованого початку нового 2019/2020 навчального року
НАКАЗУЮ:
- Для проведення перевірки готовності закладів загальної середньої освіти міста створити комісію у складі :
Похиляк О.П. – начальник управління освіти і науки, голова комісії.
Члени комісії:
Сум І.М. заступник начальника-начальник відділу дошкільної, середньої та позашкільної освіти , заступник голови комісії;
Кухар В.М. – голова президії профспілки працівників освіти міста;
Климчук Б.В.-методист ТКМЦНОІМ;
Маланчук І.Й.- головний інспектор шкіл відділу дошкільної, середньої та позашкільної освіти;
Мандрик Т.Ю.-головний спеціаліст Тернопільського міського управління головного управління Держпродспоживслужбив Тернопільській області;
Представник Тернопільського міського відділу управління ДСНС України в Тернопільській області.
Представник Державної установи «Тернопільський обласний лабораторний центр МОЗ України».
Депутати міської ради (за згодою).
2.Затвердитиакт перевіркиготовності закладу загальної середньої освіти до роботи у 2019/2020навчальномуроці (додаток1).
- Комісії здійснити відповідно до графіка (додаток 2) 21 серпня, 22 серпня, 23 серпня, 27серпня та 30 серпня 2019 року перевірку стану готовності закладів загальної середньої освіти до організованого початку 2019/2020 навчального року.
- Головному інспектору шкіл Маланчук І.Й. узагальнити матеріали перевірки готовності закладів освіти до нового 2019/2020 навчального року на колегію управління освіти і науки.
5.Розмістити наказ на сайтіуправління освіти і науки Тернопільської міської ради.
- Контроль за виконаннямданого наказу залишаю за собою.
Начальник управління О.П.Похиляк
Маланчук Ірина Йосипівна528856
Додаток 1
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
наказом управління освіти і науки
Тернопільської міської ради
від 06..08.2019 №285
АКТ
перевірки готовності загальноосвітнього навчального закладу
до роботи у 2019/2020 навчальному році
Складений ___ серпня 2019 року
Повна назва закладу, тип, №, рік будівництва______________________________________
_____________________________________________________________________________
Адреса закладу________________________________________________________________
Телефони:____________________________________________________________________
Директор_____________________________________________________________________
Відповідно до наказу управління освіти і науки від06.08.2019 р. №285«Про перевірку готовності навчальних закладів міста до роботи у 2019/2020 навчальному році» комісія в складі:
Голова комісії:
Похиляк О.П. – начальник управління освіти і науки , голова комісії.
Члени комісії:
Сум І.М.- заступник начальника-начальник відділу дошкільної, середньої та позашкільної освіти, заступник голови комісії;
Кухар В.М. – голова президії профспілки працівників освіти міста;
Климчук Б.В.-методист ТКМЦНОІМ;
Маланчук І.Й.- головний інспектор шкіл відділу дошкільної, середньої та позашкільної освіти;
Мандрик Т.Ю.-головнийспеціалістТернопільськогоміськогоуправління головного управлінняДержпродспоживслужбив Тернопільськійобласті;
Представник Тернопільського міського відділу управління ДСНС України в Тернопільській області.
Депутати міської ради (за згодою).
проводила перевірку готовності навчального закладу до роботи у новому навчальному році.
Комісією встановлено :
1.Наявність витягу з рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради про закріплення території обслуговування_______________________________________
2.Наявність плану роботи на 2019/2020 н.р.________________________________________
4.Наявність документації (планів, навчальних програм тощо)_________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
- Обладнано для шестирічок:
Спалень___, кімнат для відпочинку______________, спортмайданчиків________________.
6.Кількість:
груп продовженого дня__________________________________________________
кімнат для відпочинку_________________________________________________
- У 2018/2019н.р. в навчальному закладі буде навчатися___класів, ____учнів, з них 1-х класів/учнів __________ ; у I зміну ____________ кл. , у II зміну __________ кл., середня наповнюваність класів: 1-4 ___________ , 5-9 ________________ , 10-11 (12) ____________.
8.Якість ремонту : капітального __________________________________________________
поточного ____________________________________________________
Хто виконував роботи з ремонту будівель _________________________________________
_____________________________________________________________________________
9.Стан території та її площа _____________________________________________________
благоустрій та озеленення території ______________________________________________
Наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників, їх стан__________________
Огорожа навколо території навчального закладу та її стан____________________________
10.Підготовлені до нового навчального року:
Кабінети (лабораторії) |
Кіль кість |
Укомплектованість
|
Перспективність |
Відповідність Положенню Про кабінети |
||
повністю |
частково |
є |
немає |
|||
- Української мови - Української літератури - Зарубіжної літератури - Історії України - Всесвітньої історії - Правознавства - Іноземних мов - Образотворчого мистецтва - Музичного мистецтва - Художньої культури - Математики - Біології - Хімії - Фізики - Інформатики
|
|
|
|
|
|
|
11.Готовність до занять навчальних майстерень, їх характеристика:
Майстерні |
Площа |
К-сть робочих місць |
Наявність обладнання, інструментів за нормою |
Тип підлоги |
Освіт -ленність |
Електро- захист і вентиляція |
- Столярна - Слюсарна - Інші
|
|
|
|
|
|
|
Забезпечення безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу ( в т.ч. наявність протоколів про навчання і перевірку знань працівників з безпеки життєдіяльності, актів-дозволів на експлуатацію кабінетів, майстерень тощо)________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
12.Наявність кабінетів обслуговуючої праці, їх стан, характеристика обладнання___________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
13.Наявність ТЗН, їх стан і зберігання:
Найменування |
Кількість |
З них справних |
Умови зберігання |
|
|
|
|
14.Стан спортивної бази ( в т.ч. забезпеченість спортінвентарем, поновлення та поповнення матеріально-технічної бази)___________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
15.Наявність актового залу, його стан ____________________________________________
16.Наявність їдальні або буфету ________________________________________________
кількість посадочних місць_____________________________________________________
забезпеченість технологічним обладнанням, меблями ______________________________
санітарний стан_______________________________________________________________
умови для миття рук __________________________________________________________
наявність проточної води: холодної__________, гарячої_____________________________.
17.Організація питного режиму _________________________________________________
18.Наявність медичного, стоматологічного кабінетів _______________________________
19.Стан шкільних меблів_______________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
(зазначити, яких меблів не вистачає відповідно до норм і вікових груп).
- Санітарно-гігієнічний стан навчального закладу________________________________
____________________________________________________________________________
21.Відомості про бібліотеку:
художній фонд_______________________________________________________________
кількість підручників____________ , забезпеченість 1-4 кл. _____________ %,
5-9 кл. __________ %, 10-11(12)кл. ________ %,
науково-методична та фахова література _________________________________________
періодичні видання ___________________________________________________________
____________________________________________________________________________
22.Готовність закладу до зими (наявність заходів по підготовці). Характер та стан опалювальної системи__________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
- Наявність кімнати школяра___________________________________________________
- Наявність актів перевірки опору ізоляції електромереж й заземлення _______________
- Наявність і стан протипожежного обладнання:
протипожежні щити______________;
вогнегасники____________________;
блискавкозахист_________________;
пожежні водойми(гідранти)______;
пожежні рукави_______________;
наявність інструкції з пожежної безпеки та плану евакуації________________________.
26.Стан покрівлі_______________________________________________________________
27.Наявність і стан інженерних комунікацій:
водопостачання___________________________;
газопостачання(електропостачання)_____________________;
каналізація__________________________________;
- Забезпеченість педагогічними кадрами та техперсоналом________________________
29.Наявність та реєстрація колективного договору_________________________________
Висновки комісії про готовність навчального закладу:
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Пропозиції комісії :
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Голова комісії _________________________________________/________________/
Члени комісії: _________________________________________/________________/
______________________________________________________/________________/
______________________________________________________/________________/
______________________________________________________/________________/
______________________________________________________/________________/
______________________________________________________/________________/
______________________________________________________/________________/
_______________________________________________________/________________/
Додаток 2
до наказу управління
освіти і науки
від 06.08.2019 №285
Графік
проведення перевірки готовності
закладів загальної середньої освіти до 2019/2020 навчального року
Дата проведення: 21серпня 2019 року
Час проведення : 9.00 - 18.00 год.
Об’єкти перевірки:
1.Тернопільськаспеціальназагальноосвітня школа
2.Тернопільськийтехнічнийліцей
3. Тернопільськазагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22
4.Тернопільськазагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20
5.Тернопільськазагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19.
6.Заклад дошкільної освіти Тернопільської міської ради №21.
7.Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов.
8.Тернопільськазагальноосвітня школа І-ІІІ ст. №28
9.Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №26 імені Дмитра Заплітного
10.Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27 імені Віктора Гурняка
Дата проведення: 22 серпня 2019 року
Час проведення: 9.00 – 18.00 год.
Об’єкти перевірки:
1.Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10
2.Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети
3.Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23
5. Тернопільський навчально-виховний комплекс ,,Школа-ліцей №6 ім. Н. Яремчука"
6. Гімназія "Гармонія" - відокремлений структурний підрозділ Галицького коледжу імені В. Чорновола.
- ТернопільськаУкраїнськагімназіяім. І. Франка.
8.Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов.
10.Тернопільськаспеціалізована школа I-III ступенів №5 з поглибленимвивченняміноземнихмов.
Дата проведення : 23 серпня 2019року
Час проведення: 9.00-18.00 год.
Об’єкти перевірки:
2.Тернопільськазагальноосвітня школа І-ІІ ступенів №30
3.Тернопільськазагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №25
4.Тернопільський навчально-виховний комплекс "Загальнооосвітня школа І-ІІІ ступенів-економічний ліцей №9 імені Іванни Блажкевич"
5.Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16ім.В.Левицього
6.Тернопільський педагогічний ліцей спортивного профілю
- ТНВК «Школа-християнський колегіум Патріарха Йосифа Сліпого»
- Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 7 з поглибленим вивченням іноземних мов.
9.Школа допризовноїпідготовки.
10.Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24.
Дата проведення : 27 серпня 2019 року
Час проведення: 9.00-18.00 год.
Об’єкти перевірки:
- Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11.
- Тернопільськийнавчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-медичнийліцей №15"
- Тернопільськаспеціалізованазагальноосвітня школа І ступеняповного дня з поглибленимвивченням основ економіки
- Тернопільська загальоноосвітня школа І-ІІІступенів №14 імені Богдана Лепкого
- Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18
8.Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13.
9.Тернопільськазагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8.
Дата проведення : 30 серпня 2019 року
Час проведення: 9.00-18.00 год.
Об’єкти перевірки
1.Кобзарівська загальноосвітня школа I-III ступенів
- Курівецьказагальноосвітня школа І-ІІ ст. ім. М. Бенцаля
- Чернихівськазагальноосвітня школа I-III ступенів.
З метою виявлення та аналізу тенденцій у розвитку якості освіти та створення ефективного освітнього середовища в навчальних закладах м.Тернополя та відповідно до наказу УОН ТМР від 05.08.2019 №283
«Про підготовку та проведення серпневої конференції педагогічних працівників» , запрошуємо пройти онлайн опитування вчителів, учнів та батьків за посиланням:
Оголошення про конкурс
Назва закладу: Тернопільська загальноосвітня школа I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області
Місце знаходження закладу: м.Тернопіль, вулиця Винниченка, 2.
Назва посади: асистент вчителя (8 клас).
Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу: посаду асистента вчителя може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу педагогічну освіту, а також організаторські здібності та фізичний і психологічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Вид трудового договору: строковий трудовий договір.
Режим роботи: 0,5 ставки.
Умови оплати праці: посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002р. №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», Постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2007р. №643 «Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки», наказу МОН від 26.09.2005р. №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», наказу МОН від 15.04.1993р. №102 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти».
Строки подання документів: 06.08.2019р. - 26.08.2019р.
Адреса, за якою здійснюється прийом документів:
м.Тернопіль, вулиця Винниченка, 2, кабінет № 114, у робочі дні з 09 год. до 17 год.
Перелік обов'язкових документів, які подаються на конкурс:
- Заява про участь у конкурсі.
- Копія паспорта громадянина України.
- Ксерокопії документів про освіту з додатками.
- Копія трудової книжки (при наявності).
- Копія атестаційного листа (для тих, хто атестувався протягом попередніх п’яти років).
- Довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду.
- Заповнена особова картка (форма П-2) з відповідними додатками.
- Копії інших документів, що надають законні переваги.
Директор школи Р.Р.Базунова
Назва закладу: Тернопільська Українська гімназія ім. І.ФранкаТернопільської міської ради Тернопільської області
Місце знаходження закладу: м.Тернопіль, вулиця Коперніка, 14.
Назва посади: 2 вчителіфізичної культури.
Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу: посаду вчителя може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу педагогічну освіту та професійну кваліфікацію, а також організаторські здібності та фізичний і психологічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Режим роботи: Робочий тиждень відповідно до розкладу уроків та режиму роботи закладу, затвердженого директором гімназії.
Умови оплати праці: посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002р. №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», Постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2007р. № 643 «Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки», наказу МОН від 26.09.2005р. №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», наказу МОН від 15.04.1993р. №102 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти».
Строки подання документів: 05.08.2019р. – 25.08.2019р.
Адреса, за якою здійснюється прийом документів:
м.Тернопіль,вулиця Коперніка14, канцелярія гімназії, у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 10 до 16 год.
Перелік обов'язкових документів, які подаються на конкурс:
- Заява про участь у конкурсі.
- Копія паспорта громадянина України.
- Ксерокопії документів про освіту з додатками;
- Копія трудової книжки (при наявності);
- Копія атестаційного листа (для тих, хто атестувався протягом попередніх п’яти років).
- Довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду.
- Заповнена особова картка (форма П-2) з відповідними додатками.
- Копії інших документів, що надають законні переваги.
- Згода на збір та обробку персональних даних.
Директор гімназії А.В. Крижанівський