Управління освіти і науки Тернопільської міської ради ...
Карантин в Україні продовжено 24 квітнядо Кабінет Міністрів
ПРОТОКОЛ №1  засідання конкурсної комісії щодо проведення 1- го
До уваги  членів конкурсної комісії та претендентів на заміщення
17 БЕРЕЗНЯ О 18:30 ПОЧНЕТЬСЯ ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ КУРСІВ З ...
З 17 березня в Тернополі посилюють заходи для боротьби з ...

Новини

26.02.2020 року на базі Державного професійно-технічного  навчального закладу «Тернопільське вище професійне училище сфери послуг та туризму» відбулася ІІ альтернативна олімпіада «Обирай професію» за спеціальностями:

«Дизайнер одягу», «Перукар», «Флорист». Викладачі та студенти  навчального закладу показали учасникам майстер-класи з моделювання зачісок, виготовлення квіткових композицій та фоторамок, оздоблення головних уборів аксесуарами,  змодельованими та виготовленими власноруч.

Серед 25 учасників у трьох номінаціях компетентне журі визначило переможців:

  • Кикіш Стелла, учениця ТСШ№3;
  • Коліно Захар, учень ТЗОШ №10;
  • Москалюк Маргарита, учениця ТЗОШ №20;
  • Білогорка Вероніка, учениця ТСШ№3.

27.02.2020 року учасників альтернативної олімпіади за спеціальністю «Комп'ютерні науки» приймав Технічний коледж ім.І.Пулюя. Учні тернопільських шкіл мали можливість спробувати себе в професії ІТ-спеціалістів: створювали програмні продукти, розробляли макети власних сайтів. Також учасникам було представлено лабораторію роботехніки, керівники якої продемонстрували розроблені ними SMART-автомобілі, вимірювальні пристрої тощо.

Переможцем серед юних ІТ-спеціалістів став Петрик Петро, учень ТЗОШ № 13.

Тернопільський комунальний методичний центр  науково-освітніх інновацій та моніторингу висловлює  щиро подяку адміністраціям та викладачам ТВПУ сфери послуг та туризму, Технічного коледжу за організацію та проведення фінальних етапів альтернативної олімпіади «Обирай професію».

 

 

 

Фінал ІІІ альтернативної психологічної олімпіади "Терапевт власного Я".

19 лютого 2020 р. на базі ТЗОШ№18 було проведено фінал ІІІ альтернативної психологічної олімпіади «Терапевт власного Я». 

Мета олімпіади: формування в учнів навичок позитивного мислення, самостійного вирішення проблемних ситуацій, копінг-стратегій протистояння стресовим ситуаціям.

За перемогу цьогоріч змагалися 6 фіналістів - переможців 3-х відбіркових етапів, у яких взяли участь 30 учасників  із семи навчальних закладів міста (ТЗОШ№19, 20, 23, 24, ТСШ№3, ТНВК ШЛ№6 ім. Н. Яремчука, ТНВК ШЕЛ№9, ТТЛ).

 Оцінювало учасників компетентне журі:

 Радчук Галина Кіндратівна, доктор психологічних наук, професор, зав кафедри практичної психології Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка, 

 Бригадир Марія Богданівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та соціальної роботи, Тернопільського національного економічного університету, 

Гнатюк Юлія Володимирівна, заступник директора ТКМЦНОІМ,   

Возьна Ірина Володимирівна, головний спеціаліст відділу опіки та піклування служби в справах дітей управління  сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей, 

Іванюк Тетяна Михайлівна,практичний психолог  ТЗОШ№16 ,

Собчак Анатасія, переможниця фінального туру ІІ олімпіади  (2019р), учениця 10 класу ТНВК школа-ліцей №6 ім. Н. Яремчука.

 На допомогу журі було створено лічильну комісію, роботу якої забезпечували студенти 3 курсу Тернопільського національного педагогічного університету ім.В.Гнатюка. 

 Олімпіада проходила в 4 тури, у яких учасники мали змогу повправлятися у знанні психологічних понять, а також у вмінні презентувати себе, шукати плюси і мінуси у життєвих ситуаціях, використовувати засоби невербального спілкування. Завдання було складено так, щоб учасники продемонстрували та вдосконалили практичні навички, які знадобляться у повсякденному житті: вміння вирішувати проблеми, керувати своєю поведінкою, долати труднощі. 

 Переможницею фінального туру олімпіади стала учениця 9 класу ТСШ №3  Мельничук Марта.  Нагородою для неї став сертифікат на отримання  грошової премії згідно Положення про преміювання учнів та педагогічних працівників м. Тернополя, затвердженого рішенням міскої ради від 26.01.2016 №7/5/60 зі змінами та доповненнями , внесеними відповідно до рішення міської ради від  15.06.2018 №7/25/37.

Не залишилися поза увагою і ті, кому не пощастило вийти у фінал - для них було організовано 3 команди, які також мали свої завдання. Модераторами команд виступили студенти 1  курсу інституту  педагогіки та психології Тернопільського національного педагогічного університету ім.В.Гнатюка. За результатами змагань у  командах дипломом у номінації "Психологічна компетентність"  нагороджено ученицю 10 класу ТНВК школа-ліцей №6 ім. Н. Яремчука Полянську Христину.

Переможниці також отримали подарунки від членів журі, які були приємно вражені ерудованістю, інтелектуальним потенціалом, обізнаністю учасників заходу!!Олімпіада пройшла в творчій та комфортній атмосфері, школярі сповна розкрили свої таланти, успішно відповіли на усі завдання за що й отримали заслужені нагороди: сертифікати учасників та дипломи фіналістів,  грамоти управління освіти і науки Тернопільської міської ради для переможців  та подарунки від Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу. 

Присутніх також було ознайомлено з умовами вступу на навчання за спеціальністю «психологія» до вищих навчальних закладів: Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка та Тернопільського національного економічного університету.

Про програму

EducationUA – соціальний проект, який дає можливість молодим людям проявити себе і поборотися на конкурсній основі за фінансування навчання. Умови конкурсу передбачають визначення трьох переможців: перше місце – сертифікат на суму 20 тисяч гривень, друге та третє місця – відповідні грамоти та заохочувальні призи. 

Організаторами та спонсорами проекту виступили компанії SMMdriver, AutoFrom, Karno Energy і LadySpace. Головна мета даної соціальної програми – продемонструвати студентам на конкретному прикладі, що при бажанні вони можуть почати забезпечувати себе фінансово ще до моменту отримання диплому ВНЗ. 

Етапи проведення конкурсу:

  1. Написання аналітичної статті і її надіслати на електронну адресу smmdriver.educationua@ukr.net

  2. Заповнення реєстраційної заявки на сайті організаторів до 8 березня 2020 року.

  3. Проведення аналізу і оцінки усіх робіт з 9 по 11 березня 2020 року.

  4. 15 березня 2020 року у місті Київ відбудеться контрольна презентація та захист робіт.

  5. Визначення трьох переможців і оголошення результатів конкурсу. 

Хто може приймати участь? 

Студенти, які бажають прийняти участь у конкурсі EducationUA, повинні відповідати наступним вимогам:

  • Бути громадянами України

  • Навчатися у будь-якому українському ВНЗ (факультет і спеціальність значення не мають)

  • Перебувати на контрактній/бюджетній основі

Також заявки на участь у проекті можуть подавати учні 11-х класів загальноосвітніх шкіл та ліцеїв.

УВАГА: участь у конкурсі є повністю безкоштовною і не передбачає ніяких додаткових платежів. 

Тема роботи

Перед учасниками конкурсу поставлена задача – написати аналітичну статтю об’ємом від 2000 до 3000 символів на тему: 

«Соціальні мережі для бізнесу – яку платформу обрати?». 

 

Важливою є унікальність тексту, так як в процесі перевірки буде застосовуватися сервіс антиплагіат. Статтю необхідно оформити у вигляді документу Word чи Google Docs. 

Терміни 

Прийом конкурсних робіт триватиме до 8 березня 2020 року. В період з 9 по 11 березня члени журі проведуть аналіз та оцінку робіт кандидатів. 15 березня 2020 року усі учасники проекту будуть запрошені до міста Київ для контрольної презентації та захисту статей, за результатами яких і буде визначено 3-х переможців. 

Подати заявку на участь у конкурсі можна прямо зараз на сайтах грантодавців:

https://autofrom.com.ua/education-ua/
https://karnoenergy.com.ua/educationua/

https://ladyspace.com.ua/education-ua

https://smmdriver.com/education-ua/

Учениця Тернопільської загальноосвітньої школи №24 Марія Сивак стала
суперфіналісткою національного проєкту «Молодь дебатує». Фінал відбувся 8
лютого у Харківському національному юридичному університеті імені Ярослава
Мудрого, а темою фінальних дебатів була: «Чи варто виділити частину місць у
Верховній Раді представникам неурядових громадських організацій (НГО)?».
Загалом у проєкті лише цього року взяли участь близько 1000 школярів і школярок з 8-го
до 11-го класу, а у півфіналах і фіналі дебатували учні з 30-ти міст України.
Для Марії Сивак це був дебют у проєкті, тому потрапляння у фінал рівноцінне перемозі.
«Це був мій перший досвід такого публічного виступу. І це була перемога над собою, над
своїми страхами та комплексами, - говорить школярка. - Бо я знаю, як інші хлопці та
дівчата три роки поспіль намагаються потрапити до фіналу, а в мене вийшло з першої
спроби. Я на таке не сподівалася”.
Довідка
Проєкт «Молодь дебатує» з'явився в Україні в 2016 році. Унікальну методику німецьких
молодіжних дебатів Jugend debattiert її автори вперше дозволили використовувати на
іншій мові. І в 2016 році в українській версії проєкту брали участь 113 учнів з 8 шкіл 4
регіонів країни. Уже в 2018-2019 роках в проєкті взяли участь 42 школи та близько 800
дітей з 12-ти областей України. Загалом методикою за всі три роки оволоділи більше
2000 українських школярів і школярок. Проєкт проходить за фінансової підтримки
Міністерства закордонних справ Німеччини і методичної підтримки Jugend debattiert.

Рік математики: найкращі завдання для дитини

За результатами дослідження PISA більше третини 15-річних українських школярів не досягають базового рівня знань з математики і мають проблеми із завданнями, у яких необхідно використовувати прості стратегії розв’язування, процентні співвідношення, оперувати дробами й десятковими числами.

Для того щоб змінити цей показник на краще, проєкт «Розвиток дитини» пропонує батькам та вчителям оригінальні й цікаві завдання для розвитку математичних навичок дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Саме у цей період життя закладаються основи для подальшого розвитку аналітичного, логічного та творчого мислення дитини.

Виконання запропонованих завдань з математики сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до вивчення предмета, впевненості у собі та своїх математичних здібностях, що є важливою запорукою майбутнього успіху.

У ТЕРНОПОЛІ ПЛАНУЮТЬ ЗАПРОВАДИТИ ЕЛЕКТРОННУ РЕЄСТРАЦІЮ ДІТЕЙ У ГУРТКИ ТА МИСТЕЦЬКІ ЗАКЛАДИ

Розпочинаються консультації щодо Порядку проведення електронної реєстрації дітей при прийомі до гуртків тернопільських закладів позашкільної освіти, а саме до:

?Станції юних техніків
?Центру творчості дітей та юнацтва
?У дитячу хорову школу «Зоринка"
? У гуртки, які функціонують при загальноосвітніх школах.

Долучитися до консультації можна тут: https://bit.ly/2tUFslH

Також триває також електронна консультація про Порядок електронної реєстрації дітей у музичні школи №1 та №2, а також у художню школу міста Тернополя.

До цієї консультації можна долучитися тут: https://bit.ly/37LhTds

 

Сторінка 3 із 43

Керівникам

Контакти

м.Тернопіль,
бульвар Т.Шевченка, 1
46000
тел.: 0352525694

Top